Geef je leiding aan een groep van een 15-tal vertegenwoordigers, begeleid je hen in moeilijke gesprekken en coach je hen in het zien van opportuniteiten.
Ben je verantwoordelijk voor het traditioneel en retail kanaal, dit zowel in het binnen- als buitenland.
Stel je de conditionele afspraken met de klant op punt.
Sta je in contact met andere departementen zoals finance, aankoop en logistiek.
Vertaal je de bedrijfstargets in hapklare sales targets.
Sta je als één blok achter het productassortiment van Charles en ken je de markt van slagers, supermarkten, bakkers en verswinkels.
Jouw profiel
Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
Je kan goed coachen, medewerkers aansturen en bijsturen waar nodig.
Je kan met de nodige assertiviteit en het nodige enthousiasme de bedrijfsstrategie overbrengen naar het team en de klanten.
Je hebt kennis van verse voeding (vleeswaren, salades, traiteur, zuivel,…).
Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
Resultaten van de promotiecampagne analyseren (bereiken van de doelstellingen, ...) en verbeteringen voorstellen
De promotiecampagne van het product of het productengamma uitwerken
De karakteristieken van de reclamedragers bepalen
Het budget van de promotiecampagne van het product of het productengamma opstellen en beheren
De uitvoering van de promotiecampagne organiseren (logistiek, onderhandeling met de winkels, ...)
Het verloop van de promotiecampagne opvolgen
Informatie over een product of productengamma analyseren
Het soort promotiecampagne bepalen
Het verkoopteam opleiden over de producten
Technische ondersteuning bieden bij de lancering van de promotiecampagne
Aanbod
Een voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur.
Een zeer belangrijke rol binnen een familiebedrijf met zeer korte lijn naar directie.
Een competitief verloningspakket inclusief bedrijfswagen in verhouding tot je ervaring.